Budgetplan.nl maakt gebruik van cookies, zodat wij deze website nog persoonlijker voor u maken. Wanneer u verder gaat op onze website gaan wij ervan uit dat u het hier mee eens bent. - Meer weten? Bekijk onze cookiepagina - verberg deze melding

Hoe gaat Budgetplan Keukens om met het Coronavirus?

Winkelen op afspraak

Vanaf 3 maart is winkelen-op-afspraak mogelijk! Dus wilt u langskomen voor een nieuwe keuken en keukeninspiratie of bent u op zoek naar nieuwe keukenapparatuur, dan bent u van harte welkom! Maak van tevoren telefonisch een winkelafspraak.

Hoe werkt winkelen-op-afspraak?

  • Vanaf 3 maart kunt u winkelen-op-afspraak bij Budgetplan Keukens in Ridderkerk
  • Maak van tevoren telefonisch een afspraak voor een nieuwe keuken, keukeninspiratie en/ of keukenapparatuur.
  • De winkel heeft twee ruime etages: keukenklanten ontvangen wij op de eerste etage, klanten voor apparatuur worden op de begane grond geholpen door onze adviseurs
  • We werken met een tijdslot per afspraak. Dit is afhankelijk van uw winkelwensen.
  • De winkel kan per tijdslot maximaal 2 klanten per verdieping tegelijkertijd ontvangen.
Winkelen-op-afspraak: op zoek naar keukenapparatuur?

Wij houden gemiddeld rekening met ± een half uur per bezoek voor apparatuur. Op zoek naar meerdere keukenapparaten? Geef het telefonisch door aan onze collega’s. Zo kunnen wij uw winkelbezoek langer inplannen, zodat u ongehaast kunt winkelen en de service krijgt die u van ons gewend bent.

Winkelen-op-afspraak: op zoek naar een nieuwe keuken?

Voor een keukenafspraak plannen wij ± 2 uur in. Het mondkapje mag af aan tafel, omdat wij gebruikmaken van een plexiglas spatscherm.

Winkelen-op-afspraak: extra koopavonden en algemene regels

Meer mogelijkheden dankzij extra koopavonden bij Budgetplan Keukens?

Momenteel kijken wij of het mogelijk is om extra koopavonden open te zijn. Hierover binnenkort meer!

Algemene regels

Wij blijven ons houden aan de regels van de overheid en het RIVM. Wij gaan ervan uit dat onze klanten dit ook doen, zoals:

  • Een mondkapje is verplicht voor zowel de verkoper als de klant
  • Bij een keukengesprek mag het mondkapje af aan tafel
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Heeft u klachten? Neem contact met ons op, zodat wij een nieuwe afspraak voor u kunnen plannen

Click & Collect (bestellen & afhalen) is mogelijk!

  • U wordt altijd vooraf door ons gebeld om een ophaalafspraak in te plannen (dag/ tijdstip)! Er zit minimaal 4 uur tussen uw bestelling en de ophaaltijd
  • Bestellingen kunnen worden opgehaald van maandag t/m zaterdag
  • Print altijd uw orderbevestiging uit of laat de bevestiging op uw smartphone zien bij het ophalen
  • Wij zetten uw bestellingen klaar bij het afhaalpunt, zodat u zelf uw bestelling in uw auto kunt plaatsen
  • Het afhaalpunt is enkel bedoelt voor het ophalen van bestellingen en dus niet voor retourneringen!
  • U kunt uw bestelling afhalen bij roldeur 4 (naast de ingang van de winkel). Er is een bel is aanwezig bij roldeur 4
Meer informatie over Click&Collect ofwel bestellen & afhalen (KLIK HIER!)

AANDACHTSPUNTEN (BESTELLING AFHALEN) BIJ BUDGETPLAN:

  • U wordt altijd vooraf door ons gebeld om een ophaalafspraak in te plannen (dag en tijdstip)! Er zit altijd minimaal 4 uur tussen uw bestelling en de ophaaltijd.
  • Bestellingen kunnen worden opgehaald van maandag t/m zaterdag. Print altijd uw orderbevestiging uit of laat de bevestiging op uw smartphone zien bij het ophalen.
  • Wij zetten uw bestellingen klaar bij het afhaalpunt, zodat u zelf uw bestelling in uw auto kunt plaatsen. Dit in het kader van veiligheid en eventuele besmettingen.
  • Het afhaalpunt is enkel bedoelt voor het ophalen van bestellingen en dus niet voor retourneringen!

Wat is Click & Collect ofwel bestellen & afhalen?

-    De consument kan vooraf (online, telefonisch of per e-mail) producten bestellen of reserveren. Dit betekent dus niet aan de deur!

-    Tussen ophalen en bestellen zit minimaal 4 uur

-    Gelieve uw bestelling vooraf betalen, anders is dit nog mogelijk per PIN.

-    Wij geven u als consument een afspraakbevestiging met een tijdslot van 1 uur waarbinnen u als consument de bestelling kan afhalen 

-    De afspraakbevestiging bevat alle praktische informatie voor het veilig en vlot afhalen van de bestelling (bekijk eventueel ook goed uw spam box/ reclame box in uw email)

-    Winkeliers overhandigen bestellingen op een zodanige wijze dat de consument de winkel niet hoeft te betreden. Daarbij blijft de consument buiten en komt de winkel niet in.

-    Betaling vindt bij voorkeur vooraf plaats

-    Winkeliers nemen alle overige voorzorgsmaatregelen en basisregels in acht: winkeliers en medewerkers dragen een mondkapje, houden afstand en plaatsen daar waar nodig spatschermen, etc. 

-    Aangekochte producten die reeds zijn bezorgd, nemen wij bij het afhaalpunt niet in ontvangst

Mag de consument ook in de winkel zijn aankoop ophalen of afrekenen?

Helaas mag de consument niet in de winkel komen. U kunt uw bestelling afhalen bij roldeur 4 (naast de ingang van de winkel). 
Er is een bel is aanwezig bij roldeur 4.

In het kader van de veiligheid en eventuele besmettingen is het niet mogelijk om uw bestelling bij ons in de winkel op te halen.

CORONA UPDATES OP EEN RIJTJE:

  • De winkel in Ridderkerk is vanaf 3 maart 2021 weer geopend voor "Winkelen-op-afspraak".

  • U kunt al uw apparatuur ook in de online webshop van Budgetplan Keukens bestellen

  • Keukenadvies vanuit huis of aan huis? Maak nu een afspraak! (KLIK HIER).

  • Betreft een bezoek aan huis voor het inmeten, leveren & monteren: u wordt als klant hierover persoonlijk geïnformeerd.
  • Heeft u nog vragen of heeft u nog geen bericht van ons ontvangen? Neem telefonisch of per mail contact met ons op!

  • Wij brengen uw bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen aan de deur is tijdelijk niet mogelijk.

Oriënteren voor een nieuwe keuken of op zoek naar keukeninspiratie? Maak gebruik van onze videocalls vanuit huis! Meer informatie? KLIK HIER

Voor vragen of advies zijn wij telefonisch of per email bereikbaar.

WAT IS MIJN BESTELSTATUS?

Vanwege de huidige situatie kan het zijn dat uw bestelling een langere levertijd heeft. Daarnaast is de wachttijd voor montage 5 - 8 werkdagen.

Vragen? Neem telefonisch contact op via (0180-442322).

Op dit moment kan de wachttijd oplopen bij de klantenservice. Wij waarderen uw geduld hiervoor.

Op zoek naar een nieuwe keuken? Bekijk hier alle aanpassingen voor een winkelbezoek!

Wij waarderen uw komst naar onze winkel bijzonder. Gezien de huidige omstandigheden hebben wij een aantal aanpassingen gedaan om u en onze medewerkers een veilige omgeving te bieden. Het kan voorkomen dat wij u niet direct te woord kunnen staan. Wij adviseren u om een afspraak te maken om er zeker van te zijn dat wij voor u een passende offerte kunnen maken voor uw nieuwe keuken met uiteraard daarbij een mooi ontwerp.

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Is jullie winkel nog steeds open?

U bent nog altijd welkom in onze winkel. Wel volgen wij de adviezen van het RIVM op. Dit betekent dat wij extra voorzorgsmaatregelen treffen.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie?
  • Onze medewerkers geven u geen hand en houden gepaste afstand.
  • We maken onze handen regelmatig schoon
  • De gezondheid van onze medewerkers houden wij scherp in de gaten. Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen zullen onze medewerkers hiervan op de hoogte worden gesteld.

Wat vragen wij van u bij een winkelbezoek?

Graag vragen wij van u deze voorzorgsmaatregelen bij bezoek aan onze winkel te respecteren. Wanneer u zelf klachten heeft die horen bij het virus (zoals hoesten, koorts, niezen, keelklachten) vragen wij u onze winkel niet te bezoeken of uw afspraak te verzetten.

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Bestellingen naar België?

Gezien de huidige omstandigheden leveren wij op dit moment niet in Belgie! Onze welgemeende excuses hiervoor. Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie in de winkel?

Momenteel is de fysieke winkel in Ridderkerk vanaf 3 maart 2021 weer geopend voor "Winkelen-op-afspraak". Maak van tevoren telefonisch een afspraak voor een nieuwe keuken, keukeninspiratie en/ of keukenapparatuur.

Wij blijven ons houden aan de regels van de overheid en het RIVM.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen, zullen wij u op deze pagina op de hoogte stellen.

Op zoek naar een nieuwe keuken?

Gezien de huidige omstandigheden hebben wij een aantal aanpassingen gedaan om de zoektocht naar een nieuwe keuken mogelijk te maken. Zowel in de winkel als aan huis.

Maak van tevoren telefonisch een afspraak voor een winkelbezoek.  Middels videocalls kunt u met een van onze verkopers al uw wensen en behoeften voor uw nieuwe droomkeuken bespreken. Dit is natuurlijk ook mogelijk voor keukeninspiratie!

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Afwijkende levertijden

Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Wij leveren uw bestelde apparaten bij u thuis af. Onze bezorgers leveren het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Leveren jullie nog steeds in België
  • Wij leveren nog steeds in België
  • In België kunnen wij uw producten niet meer naar binnen brengen, maar leveren wij tot aan de drempel.
  • Bestellingen in Antwerpen? Gezien de huidige situatie kunnen wij momenteel NIET leveren in Antwerpen, onze welgemeende excuses.

Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt!

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage 5 - 8 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Welke voorzorgsmaatregelen neemt jullie bezorgdienst/ montagedienst?
  • Bij de bezorging van uw apparaat dragen onze medewerkers een mondkapje.
  • Onze medewerkers houden zoveel mogelijk afstand.
Wat verandert er in het online bestelproces?
Er verandert online vrij weinig, echter kunnen de levertijden oplopen. Let toch even op onderstaande online maatregelen:
  • Momenteel kunnen wij NIET leveren in de provincie ANTWERPEN (BELGIË)
  • Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis
Afwijkende levertijden

Zoals al eerder is beschreven dient u gezien de huidige levertijd rekening te houden met een langere levertijd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage 5 - 8 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Leveren jullie nog steeds aan huis en wat zijn jullie voorzorgsmaatregelen?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Onze bezorgers dragen een mondkapje

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Back to top