Budgetplan.nl maakt gebruik van cookies, zodat wij deze website nog persoonlijker voor u maken. Wanneer u verder gaat op onze website gaan wij ervan uit dat u het hier mee eens bent. - Meer weten? Bekijk onze cookiepagina - verberg deze melding

Hoe gaat Budgetplan Keukens om met het Coronavirus?

Ook voor onze winkel gelden regels rondom Corona! Natuurlijk is spontaan bezoek nog steeds mogelijk. Mocht het te druk zijn dan vragen wij u buiten of in de auto te wachten.

Oriënteren voor een nieuwe keuken? Ook dan bent u van harte welkom! Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij een afspraak te maken met één van onze adviseurs. 

Voor u en de veiligheid van de medewerkers is het verplicht om in onze winkel een mondkapje te dragen, wanneer u door de winkel loopt. (Dit geldt voor medewerkers en klanten). Tijdens een adviesgesprek voor een keuken aan tafel mag het mondkapje af. 

De belangrijkste informatie op een rijtje:

  • Budgetplan Keukens is nog steeds geopend met aangepaste maatregelen.
  • Elke vrijdag geopend tot 20:00 uur (i.p.v. 21:00 uur).
  • Voor een nieuwe keuken of keukenadvies vragen wij u een afspraak te maken (KLIK HIER).
  • Een bezoek aan de winkel? Graag niet meer dan 2 personen de winkel betreden.
  • Een mondkapje is verplicht. (Niet verplicht tijdens een adviesgesprek voor een keuken)
  • Bestellingen in Belgie? Dit is nog steeds mogelijk: wij leveren tot aan de drempel en komen niet binnen! (Momenteel leveren wij NIET in ANTWERPEN, excuses hiervoor)
  • NIEUW: videocalls vanuit huis en onine keukenadvies! Meer informatie? KLIK HIER

Bekijk hieronder de meestgestelde vragen betreft het corona virus.

WAT IS MIJN BESTELSTATUS?

Vanwege de huidige situatie kan het zijn dat uw bestelling een langere levertijd heeft. Daarnaast is de wachttijd voor montage minimaal 10 werkdagen.

Vragen? Neem telefonisch contact op via (0180-442322).

Op zoek naar een nieuwe keuken? Bekijk hier alle aanpassingen voor een winkelbezoek!

Wij waarderen uw komst naar onze winkel bijzonder. Gezien de huidige omstandigheden hebben wij een aantal aanpassingen gedaan om u en onze medewerkers een veilige omgeving te bieden. Het kan voorkomen dat wij u niet direct te woord kunnen staan. Wij adviseren u om een afspraak te maken om er zeker van te zijn dat wij voor u een passende offerte kunnen maken voor uw nieuwe keuken met uiteraard daarbij een mooi ontwerp.

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Is jullie winkel nog steeds open?

U bent nog altijd welkom in onze winkel. Wel volgen wij de adviezen van het RIVM op. Dit betekent dat wij extra voorzorgsmaatregelen treffen.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie?
  • Onze medewerkers geven u geen hand en houden gepaste afstand.
  • We maken onze handen regelmatig schoon
  • De gezondheid van onze medewerkers houden wij scherp in de gaten. Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen zullen onze medewerkers hiervan op de hoogte worden gesteld.

Wat vragen wij van u bij een winkelbezoek?

Graag vragen wij van u deze voorzorgsmaatregelen bij bezoek aan onze winkel te respecteren. Wanneer u zelf klachten heeft die horen bij het virus (zoals hoesten, koorts, niezen, keelklachten) vragen wij u onze winkel niet te bezoeken of uw afspraak te verzetten.

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Bestellingen naar België?

Gezien de huidige omstandigheden leveren wij op dit moment niet in Belgie! Onze welgemeende excuses hiervoor. Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie in de winkel?

Graag vragen wij van u deze voorzorgsmaatregelen bij bezoek aan onze winkel te respecteren. Wanneer u zelf klachten heeft die horen bij het virus (zoals hoesten, koorts, niezen, keelklachten) vragen wij u onze winkel niet te bezoeken of uw afspraak te verzetten.

Mocht het in onze winkel te druk worden met mensen kan het voorkomen dat wij u vragen om voor de deur te wachten of een afspraak te maken om op een rustige dag/ tijdstip terug te komen.

  • Onze medewerkers geven u geen hand en houden gepaste afstand.
  • Vrijdag voorlopig geen koopavond (wij sluiten om 17:30, echter is de klantenservice bereikbaar tot 20:00 uur)
  • We maken onze handen regelmatig schoon
  • De gezondheid van onze medewerkers houden wij scherp in de gaten. Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis.
  • Onze medewerkers dragen een mondkapje voor uw en onze gezondheid.
  • Klanten dragen een mondkapje wanneer zij door de winkel lopen. Tijdens een adviesgesprek voor een keuken aan tafel mag het mondkapje af.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen zullen onze medewerkers hiervan op de hoogte worden gesteld.

Op zoek naar een nieuwe keuken? Bekijk alle aanpassingen voor een winkelbezoek

Wij waarderen uw komst naar onze winkel bijzonder. Gezien de huidige omstandigheden hebben wij een aantal aanpassingen gedaan om u en onze medewerkers een veilige omgeving te bieden. Het kan voorkomen dat wij u niet direct te woord kunnen staan. Wij adviseren u om een afspraak te maken om er zeker van te zijn dat wij voor u een passende offerte kunnen maken voor uw nieuwe keuken met uiteraard daarbij een mooi ontwerp.

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Is jullie winkel nog steeds open?

U bent nog altijd welkom in onze winkel. Wel volgen wij de adviezen van het RIVM op. Dit betekent dat wij extra voorzorgsmaatregelen treffen.

Op vrijdagavond zijn wij geopend tot 20:00 uur (i.p.v. 21:00 uur).

Afwijkende levertijden

Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Leveren jullie nog in België
  • In België kunnen wij uw producten niet meer naar binnen brengen, maar leveren wij tot aan de drempel.
  • Bestellingen in Antwerpen? Gezien de huidige situatie kunnen wij momenteel NIET leveren in ANTWERPEN, onze welgemeende excuses.

Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt!

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage minimaal 10 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Welke voorzorgsmaatregelen neemt jullie bezorgdienst/ montagedienst?
  • Bij de bezorging van uw apparaat dragen onze medewerkers een mondkapje.
  • Onze medewerkers houden zoveel mogelijk afstand.
Wat verandert er in het online bestelproces?
Er verandert online vrij weinig, echter kunnen de levertijden oplopen. Let toch even op onderstaande online maatregelen:
  • Momenteel kunnen wij NIET leveren in de provincie ANTWERPEN (BELGIË)
  • Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis
Afwijkende levertijden

Zoals al eerder is beschreven dient u gezien de huidige levertijd rekening te houden met een langere levertijd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage minimaal 10 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Leveren jullie nog steeds aan huis en wat zijn jullie voorzorgsmaatregelen?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Onze bezorgers dragen een mondkapje

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Back to top