Budgetplan.nl maakt gebruik van cookies, zodat wij deze website nog persoonlijker voor u maken. Wanneer u verder gaat op onze website gaan wij ervan uit dat u het hier mee eens bent. - Meer weten? Bekijk onze cookiepagina - verberg deze melding

Hoe gaat Budgetplan Keukens om met het Coronavirus?

U BENT WEER VAN HARTE WELKOM IN DE WINKEL

Kom langs voor keukenapparatuur, inspiratie of een nieuwe keuken!
Er gelden wel voorwaarden, zoals een maximaal aantal bezoekers in een winkel.

 

NIEUWE KEUKEN OF KEUKENINSPIRATIE NODIG?
 
Wanneer u samen met ons een tekening en berekening wilt maken voor uw nieuwe keuken
raden wij u aan om een afspraak te maken met een van onze keukenadviseurs. 


Bel direct 0180 44 23 22

 

ALGEMENE REGELS WINKELBEZOEK

  • Houd er rekening mee dat wij u vriendelijk kunnen verzoeken om buiten te wachten, als het in de winkel te druk wordt
  • Wij blijven ons houden aan de regels van de overheid en het RIVM

  • Een mondkapje is verplicht in de winkel
  • Bij een keukengesprek mag het mondkapje af aan tafel

  • Houd 1,5 meter afstand
  • Gezondheidsklachten? Wij vragen u vriendelijk om thuis te blijven en op een andere dag terug te komen

OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE KEUKEN?

  • Wij raden u aan om telefonisch een afspraak te maken met een van onze keukenadviseurs.
  • Een tekening en een berekening maken is allemaal mogelijk.
  • Bel direct 0180 44 23 22
  • Voor een keukenafspraak plannen wij ± 2 uur in.
  • Het mondkapje mag af aan tafel: wij maken gebruik van een plexiglas spatscherm.

PRODUCTIE EN DISTRIBUTIE: VERTRAGINGEN MOGELIJK

Zowel Budgetplan als alle leveranciers van Budgetplan zijn zich bewust van de verantwoordelijkheid om in deze tijd te zorgen voor een optimale beschikbaarheid van huishoudelijke apparatuur.

Op dit moment zijn productielocaties en logistieke organisaties grotendeels operationeel. Door de toegenomen vraag naar huishoudelijke apparatuur en de beperkte beschikbaarheid van grondstoffen en onderdelen zijn van een aantal producten echter tekorten ontstaan. Hierdoor kunnen leveringen tijdelijk vertraging oplopen. Op onze website proberen wij zo up-to-date mogelijk aan te geven of een product uit voorraad leverbaar is of dat u mogelijk een langere levertijd kunt verwachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de voorraden van onze leveranciers.

Bedankt voor uw begrip!

 

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

  • De winkel in Ridderkerk is weer geopend voor winkelen zonder afspraak
  • Maak een afspraak voor een nieuwe keuken of keukeninspiratie ivm de drukte (0180 44 23 22)
  • Een bezoek aan huis mbt inmeten, leveren & monteren: u wordt hierover geïnformeerd
  • Gekozen voor bezorging? Wij brengen uw bestelling tot aan de voordeur
  • Betalen bij aflevering? Contant betalen aan de deur is tijdelijk niet mogelijk
  • *NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Wanneer u samen met ons een tekening en berekening wilt maken voor uw nieuwe keuken raden wij u aan om een afspraak te maken met een van onze keukenadviseurs. 

 

Nog vragen of heeft u nog geen bericht van ons ontvangen? Neem telefonisch contact op.

Vanwege de huidige situatie kan het zijn dat uw bestelling een langere levertijd heeft.

Vragen? Neem telefonisch contact op via (0180-442322).

Op dit moment kan de wachttijd oplopen bij de klantenservice. Wij waarderen uw geduld hiervoor.

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Op zoek naar een nieuwe keuken? Bekijk hier alle aanpassingen voor een winkelbezoek!

Wij waarderen uw komst naar onze winkel bijzonder. Gezien de huidige omstandigheden hebben wij een aantal aanpassingen gedaan om u en onze medewerkers een veilige omgeving te bieden. Het kan voorkomen dat wij u niet direct te woord kunnen staan. Wij adviseren u om een afspraak te maken om er zeker van te zijn dat wij voor u een passende offerte kunnen maken voor uw nieuwe keuken met uiteraard daarbij een mooi ontwerp.

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Is jullie winkel nog steeds open?

U bent nog altijd welkom in onze winkel. Wel volgen wij de adviezen van het RIVM op. Dit betekent dat wij extra voorzorgsmaatregelen treffen.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie?
  • Onze medewerkers geven u geen hand en houden gepaste afstand.
  • We maken onze handen regelmatig schoon
  • De gezondheid van onze medewerkers houden wij scherp in de gaten. Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen zullen onze medewerkers hiervan op de hoogte worden gesteld.

Wat vragen wij van u bij een winkelbezoek?

Graag vragen wij van u deze voorzorgsmaatregelen bij bezoek aan onze winkel te respecteren. Wanneer u zelf klachten heeft die horen bij het virus (zoals hoesten, koorts, niezen, keelklachten) vragen wij u onze winkel niet te bezoeken of uw afspraak te verzetten.

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Bestellingen naar België?

Gezien de huidige omstandigheden leveren wij op dit moment niet in Belgie! Onze welgemeende excuses hiervoor. Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie in de winkel?

De winkel is weer geopend voor winkelen zonder afspraak.

Wanneer u samen met ons een tekening en berekening wilt maken voor uw nieuwe keuken raden wij u aan om een afspraak te maken met een van onze keukenadviseurs. 

Wij blijven ons houden aan de regels van de overheid en het RIVM, zoals 1.5 afstand en een mondkapje in de winkel.

Wanneer er nieuwe adviezen vanuit het RIVM worden opgedragen, zullen wij u op deze pagina op de hoogte stellen.

Op zoek naar een nieuwe keuken?

Wanneer u samen met ons een tekening en berekening wilt maken voor uw nieuwe keuken raden wij u aan om een afspraak te maken met een van onze keukenadviseurs. 

Bel direct met 0180-442322 om een afspraak te maken!

Afwijkende levertijden

Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis.

Helaas zijn dit een van de problemen die wij en leveranciers ondervinden door Corona.

Leveren jullie nog steeds aan huis?

Wij leveren uw bestelde apparaten bij u thuis af. Onze bezorgers leveren het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

Leveren jullie nog steeds in België
  • Wij leveren nog steeds in België
  • In België kunnen wij uw producten niet meer naar binnen brengen, maar leveren wij tot aan de drempel.
  • Bestellingen in Antwerpen? Gezien de huidige situatie kunnen wij momenteel NIET leveren in Antwerpen, onze welgemeende excuses.

Houdt onze website goed in de gaten wanneer dit weer wijzigt!

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage 5 - 8 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.+

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Monteren jullie nog steeds inbouwapparatuur?

Op dit moment monteren wij nog steeds inbouwapparatuur bij u thuis (tegen een meerprijs). Veelgestelde vragen omtrent montage opties en uitzonderingen kunt u vinden op deze pagina.

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Welke voorzorgsmaatregelen neemt jullie bezorgdienst/ montagedienst?
  • Bij de bezorging van uw apparaat dragen onze medewerkers een mondkapje.
  • Onze medewerkers houden zoveel mogelijk afstand.

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Wat verandert er in het online bestelproces?
Er verandert online vrij weinig, echter kunnen de levertijden oplopen. Let toch even op onderstaande online zaken:
  • Momenteel kunnen wij NIET leveren in de provincie ANTWERPEN (BELGIË)
  • Let goed op de levertijden bij een product. Door de huidige situatie hebben ook onze leveranciers (zoals Siemens, Bosch en AEG) niet altijd even snel uw gewenste product in huis
  • *NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken
Afwijkende levertijden

Gezien de huidige situatie dient u gezien de huidige levertijd rekening te houden met een langere levertijd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wachttijd montages

Door maatregelen rondom het coronavirus, is de wachttijd voor montage 5 - 8 werkdagen. Onze excuses hiervoor.

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Leveren jullie nog steeds aan huis en wat zijn jullie voorzorgsmaatregelen?

Onze bezorgers leveren bij voorkeur het door u bestelde artikel in overleg met u tot voorbij de eerste drempel. Mocht de situatie dit niet toelaten of heeft u hier bezwaar tegen, vragen wij u om ons of onze bezorger hierover te informeren.

Onze bezorgers dragen een mondkapje

Kiest u voor betalen bij aflevering als betaalmethode? Geen zorgen, u kunt contactloos bij een van onze bezorgers betalen. 

Bij levering door PostNL tekent de bezorger van PostNL na toestemming van u voor de ontvangst. Zij zullen u om uw 3 laatste tekens van uw legitimatiebewijs vragen en noteren deze in het handtekeningveld. Meer informatie hierover kunt u vinden via DEZE POSTNL LINK

*NOTE: momenteel is het tijdelijk niet mogelijk om de montage optie aan te vinken

Back to top