Budgetplan.nl maakt gebruik van cookies, zodat wij deze website nog persoonlijker voor u maken. Wanneer u verder gaat op onze website gaan wij ervan uit dat u het hier mee eens bent. - Meer weten? Bekijk onze cookiepagina - verberg deze melding

Service & Garantie

Overzicht van garanties en registratie mogelijkheden per merk?

Bent u op zoek naar contactgegevens van een merk of zoekt u apparatuur van een bepaald merk?

KLIK HIER voor een overzicht van onze merken.

Algemene voorwaarden

Stuur, indien hierom wordt gevraagd, altijd de originele aankoopnota mee. 
De garanties hebben betrekking op inbouwapparatuur. Mengkranen, klein huishoudelijke apparaten en Side by Side koelkasten vallen niet onder deze regeling, mits anders vermeld.
 Houd goed in de gaten of u binnen een termijn van ca. 6 weken een garantiecertificaat met een eventueel meegestuurde 
aankoopnota ontvangt van de importeur.

Service aanvraag

Een garantie/ serviceverzoek kunt u indienen bij Budgetplan, of rechtstreeks bij de fabrikant.

U kunt er dus voor kiezen om het defect van de apparatuur bij ons te melden waarna wij de storing aan de desbetreffende fabrikant/importeur doorgeven of het defect rechtstreeks bij de fabrikant te melden. 

De service wordt tevens door de fabrikant verzorgd. Als u direct een servicebezoek wilt maken kunt u contact opnemen voor een afspraak met de genoemde fabrikanten.


Klacht doorgeven?

Heeft u een bepaalde klacht of bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons op:

Tel: 0180-442322
Email: info@budgetplan.nl

Uitgesloten van garantie

De fabrikant sluit bij levering van de apparatuur de garantievoorwaarden, met daarin de bepalingen wanneer aanspraak op garantie vervalt. Lees deze zorgvuldig na!

De bepalingen omvatten in ieder geval:


  • Storingen als gevolg van ondeskundig installeren
  • Repareren of modificeren door derden
  • 
Oneigenlijk gebruik
  • 
Bij sprake van opzet of grove nalatigheid door gebruik(st)er

  • Niet technische storingen, zoals bijvoorbeeld het verwijderen van zogeheten apparaat vreemde voorwerpen

  • Licht breekbare onderdelen zoals glas en/ of kunststof onderdelen
Fabrieksgarantie

U krijgt 2 jaar fabrieksgarantie en service op alle apparatuur die u bij Budgetplan koopt, tenzij anders aangegeven.

Sommige fabrikanten bieden een extra garantie aan, zoals 5 jaar ipv 2 jaar. b.v. bij aankoop van 4 apparaten of meer.


U dient deze extra garantie zelf aan te melden bij het desbetreffende merk binnen 14 dagen na aankoop, tenzij anders aangegeven. 
Indien u zich niet aanmeld, vervalt de extra garantie en heeft u alleen recht op de standaard garantie.
 Voor de extra garantie geldt afwijkende garantie voorwaarden, en is verschillend per merk of leverancier.

Er zijn leveranciers die, naast de standaard 2 jaar fabrieksgarantie, 5 jaar garantie bieden bij aankoop van meerdere apparaten van hetzelfde merk. U dient te allen tijden zelf de gegevens van uw apparatuur schriftelijk of per internet te registreren bij de fabrikant. (Dit gaat dus niet via Budgetplan Keukens).

De door ons aangeboden aanvullende garanties doen echter niets af aan de wettelijke garantie waar u als klant recht op heeft.



Overzicht van garanties en registratie mogelijkheden per merk?

Bent u op zoek naar contactgegevens van een merk of zoekt u apparatuur van een bepaald merk?

KLIK HIER voor een overzicht van onze merken.

Algemene voorwaarden

Stuur, indien hierom wordt gevraagd, altijd de originele aankoopnota mee. 
De garanties hebben betrekking op inbouwapparatuur. Mengkranen, klein huishoudelijke apparaten en Side by Side koelkasten vallen niet onder deze regeling, mits anders vermeld.
 Houd goed in de gaten of u binnen een termijn van ca. 6 weken een garantiecertificaat met een eventueel meegestuurde 
aankoopnota ontvangt van de importeur.

Service aanvraag

Een garantie/ serviceverzoek kunt u indienen bij Budgetplan, of rechtstreeks bij de fabrikant.

U kunt er dus voor kiezen om het defect van de apparatuur bij ons te melden waarna wij de storing aan de desbetreffende fabrikant/importeur doorgeven of het defect rechtstreeks bij de fabrikant te melden. 

De service wordt tevens door de fabrikant verzorgd. Als u direct een servicebezoek wilt maken kunt u contact opnemen voor een afspraak met de genoemde fabrikanten.


Klacht doorgeven?

Heeft u een bepaalde klacht of bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons op:

Tel: 0180-442322
Email: info@budgetplan.nl

Uitgesloten van garantie

De fabrikant sluit bij levering van de apparatuur de garantievoorwaarden, met daarin de bepalingen wanneer aanspraak op garantie vervalt. Lees deze zorgvuldig na!

De bepalingen omvatten in ieder geval:


  • Storingen als gevolg van ondeskundig installeren
  • Repareren of modificeren door derden
  • 
Oneigenlijk gebruik
  • 
Bij sprake van opzet of grove nalatigheid door gebruik(st)er

  • Niet technische storingen, zoals bijvoorbeeld het verwijderen van zogeheten apparaat vreemde voorwerpen

  • Licht breekbare onderdelen zoals glas en/ of kunststof onderdelen
Fabrieksgarantie

U krijgt 2 jaar fabrieksgarantie en service op alle apparatuur die u bij Budgetplan koopt, tenzij anders aangegeven.

Sommige fabrikanten bieden een extra garantie aan, zoals 5 jaar ipv 2 jaar. b.v. bij aankoop van 4 apparaten of meer.


U dient deze extra garantie zelf aan te melden bij het desbetreffende merk binnen 14 dagen na aankoop, tenzij anders aangegeven. 
Indien u zich niet aanmeld, vervalt de extra garantie en heeft u alleen recht op de standaard garantie.
 Voor de extra garantie geldt afwijkende garantie voorwaarden, en is verschillend per merk of leverancier.

Back to top