• OUDJAARSDAG GEOPEND VAN 10:00 - 17:00 UUR
  • PROFITEER NU NOG VAN DE HUIDIGE PRIJZEN VAN 2022; wacht niet te lang met bestellen!
service text

Storing & Schade

Een garantie verzoek of een serviceverzoek kunt u indienen bij Budgetplan of rechtstreeks bij de fabrikant.

U kunt er voor kiezen om het defect van de apparatuur bij ons te melden waarna wij de storing aan de desbetreffende fabrikant/importeur doorgeven of het defect rechtstreeks bij de fabrikant te melden. Op al onze producten wordt door de fabrikant garantie verleend, deze is minimaal 2 jaar.

Heeft u een bepaalde klacht of bent u niet helemaal tevreden? Neem dan contact met ons op.

 

Maak zelf een afspraak met de fabrikant

Bij een technisch defect of storing kunt u zelf ook direct met de fabrikant een afspraak maken voor een monteursbezoek.
U heeft dan zelf de regie voor wat betreft een datum en tijdstip.

Klik hier voor meer informatie per merk. 

 

Schade en/ of ontbrekende toebehoren bij levering van uw producten?

Bij levering dient u zelf zorg te dragen voor controle op eventuele schade van de verpakking. Eventuele schade dient gemeld te worden voordat het apparaat wordt gemonteerd. 

Schademeldingen dienen binnen 48 uur per mail gemeld te worden en voorzien te zijn van foto’s, ook als een apparaat later wordt geïnstalleerd.
Schademeldingen aan apparaten die reeds gemonteerd zijn, nemen wij niet in behandeling indien hier schade voor wordt geclaimd.

 

Overige vragen? Bel ons via 0180-442322 of e-mail ons

Back to top